سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

ليگ آمريكا

رابطه بازي و هنر

ليگ آمريكا

۱۹ بازديد

شرط بندي انفجار

ليگ آمريكا از زمان اين تغيير تا سال 2010 در هر مسابقه All-Star پيروز شده بود و بنابراين از 2002 تا زماني كه بر اساس برنامه جايگزين نيز تا سال 2009 داراي مزيت ميزبان بود از مزاياي ميزبان خانه برخوردار بود. از 2003 تا 2010 ، AL و NL هر كدام چهار بار در سري جهاني پيروز شده بود ، اما هيچ كدام در هفت بازي كامل نرفته بودند. از آن زمان ، سري جهاني 2011 ، 2014 ، 2016 ، 2017 و 2019 هفت بازي كامل را پشت سر گذاشته اند.

اين قانون مورد بحث و مجادله بود ، نويسندگان مختلف احساس مي كردند كه مزيت بازي در خانه بايد براساس سوابق فصل منظم شركت كنندگان تعيين شود ، نه در يك بازي نمايشگاهي كه چندين ماه زودتر انجام شده است. برخي از نويسندگان به ويژه پس از بازي All-Star 2014 ، هنگامي كه پارچ سنت لوئيز كاردينالز ، آدام واين رايت ، پارچ سنت لوييز كاردينالز ، پيشنهاد كرد كه او به عمد به زمين جتر برخي از زمين هاي آسان را بدهد تا در آخرين حضور در All-Star ميانبر ستارگان نيويورك يانكي ، قبل از او در پايان همان فصل بازنشسته شد.

همانطور كه باب رايان از روزنامه بوستون گلوب در ژوئيه 2015 درباره اين قانون نوشت:

    بنابراين اكنون يك بازي داريم كه بيس بال واقعي نيست و مشخص مي كند كدام ليگ ميزبان بازي هاي 1 ، 2 ، 6 و 7 در سري جهاني است. اين بازي نيست اگر پارچ ها يك كار را انجام دهند. اين يك بازي نيست اگر مديران سعي كنند همه را در يك ليست پف كرده وارد بازي كنند. اين يك بازي نيست اگر هر حق راي دادن ، هر چقدر هم بدبخت باشد ، مجبور است يك بازيكن را در تيم قرار دهد ... اگر بازي شمارش مي شود ، به مديران بگوييد كه كاني مك داخلي خود را كانال كنند و به دنبال آن بروند.

با اين حال ، در هفت فصل گذشته ، برتري ميزبان در خانه تصميم گيري در مورد بازي هاي سري جهاني ندارد: از سال 2014 ، تيم ميزبان در بازي تعيين كننده سري جهاني پيروز نشده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.