سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

آرشیو دی ماه 1399

رابطه بازي و هنر

يانكي ها تركيبي از خود نشان دادند كه به "رديف قاتلان"

۱۲ بازديد

شرط بندي انفجار

در فصل 1927 ، يانكي ها تركيبي از خود نشان دادند كه به "رديف قاتلان" معروف شد ، و برخي اين تيم را بهترين تيم تاريخ بيس بال مي دانند (هرچند ادعاهاي مشابهي براي ساير تيم هاي يانكي ، به ويژه تيم هاي 1939 ، مطرح شده است) ، 1961 و 1998).

در آن فصل ، يانكي ها با پيروزي در 110 بازي ، اولين تيم بيس بال بودند كه در هر روز مقام اول را به خود اختصاص دادند. اين تيم همچنين در سري جهاني دزدان دريايي پيتسبورگ را جارو كرد. در مجموع 60 بازي خانگي روت در سال 1927 يك ركورد خانگي را در يك فصل ثبت كرد كه تا زماني كه توسط راجر ماريس در سال 1961 شكسته شود ، ركورد زد ، اگرچه ماريس هشت بازي ديگر داشت كه توانست ركورد را بشكند. در همين حين ، لو گريگ اولين بازيكن اصلي خود را تجربه كرد. با 3737 بازي در خانه با 47 اجرا در خانه و 175 RBI ، ضرب و شتم روت RB در يك فصل RBI (171 در سال 1921). [نياز به منبع] يانكي ها برنده سري جهاني شدند در سال 1928.


در سال 1931 ، جو مك كارتي به عنوان مدير استخدام شد و يانكي ها را به بالاي AL برگرداند. آنها در سري جهاني 1932 توله هاي شيكاگو را جاروب كردند و روند پيروزي هاي متوالي تيم در سري جهاني را به 12 رساندند. اين سري با "Called Shot" از بيب روت در بازي سه سري در Wrigley Field معروف شد ، " آهنگ قو "به كارنامه درخشان او در سري جهاني. در سال 1935 ، روت يانكي ها را ترك كرد و به Nost Boston Braves پيوست  و وي آخرين حضور خود در ليگ بيس بال در ليگ برتر را در 30 مه همان سال انجام داد.

فرصت هاي روت

۲۰ بازديد

شرط بندي انفجار

صدمات و زمين بي نتيجه توسط ساير پارچ هاي بوستون فرصتي ديگر به روت داد و بعد از چند بازي خوب ، كارريگان به روت اجازه داد تا يك شروع ديگر آغاز كند ، و او در هفت بازي كوتاه باران پيروز شد. ده روز بعد ، مدير او را وادار كرد كه مقابل نيويورك يانكيز در Polo Grounds شروع كند. روت با نتيجه 3–2 به مقام نهم رسيد ، اما در 13 بازي با نتيجه 4–3 شكست خورد. روت، كه معمولاً براي پارچ ها معمولاً به نهمين ضربه برخورد مي كرد ، به يك خانه عظيم وارد عرشه بالايي در قسمت سمت راست جك وارهوپ شد. در آن زمان ، دويدن هاي خانگي در بيس بال نادر بود و شوت باشكوه روت تماشاگران را هيجان زده كرد. پارچ برنده ، وارهوپ ، در آگوست 1915 يك ليگ برتر حرفه اي را طي 8 فصل به پايان رساند ، بدون اينكه متمايز باشد ، اما به دليل اين كه اولين پارچ ليگ برتر است كه يك مسابقه خانگي را به بيب روت واگذار كرد.

كاريگن به اندازه كافي تحت تأثير زمين زدن روت قرار گرفته بود تا بتواند در چرخش ابتدايي به او يك نقطه بدهد. روت فصل 18–8 1915 را به عنوان پارچ به پايان رساند. به عنوان يك ضربه گير ، 315/0 را زد و چهار اجراي خانگي داشت. Red Sox موفق به كسب پرچم AL شد ، اما با سلامت كادرفني ، روت در سري جهاني 1915 در مقابل Philadelphia Phillies دعوت به ميدان نشد. بوستون در پنج بازي پيروز شد. روت در بازي پنج به عنوان يك ضربه گير مورد استفاده قرار گرفت ، اما در برابر گليور الكساندر ، گليور ، خالص فيليز ، ايستاد. روت علي رغم موفقيتش به عنوان يك پارچ ، به شهرت طولاني مدت در خانه دست پيدا مي كرد. در پارك Sportsman's Park در مقابل St. Louis Browns ، يك ضربه روت در خيابان Grand Grand افزايش يافت و پنجره نمايندگي شورولت را شكست.