سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

رابينسون عنوان مشاور

رابطه بازي و هنر

رابينسون عنوان مشاور

۲۰ بازديد

شرط بندي انفجار

وي پس از ترخيص با مشكلات دارويي دست و پنجه نرم كرد. رابينسون جونيور سرانجام برنامه درماني را در دهكده Daytop در سيمور ، كانكتيكات به پايان رساند و به عنوان مشاور در اين موسسه درآمد. در 17 ژوئن 1971 ، در يك حادثه اتومبيل در سن 24 سالگي كشته شد. تجربه اعتياد پسرش به مواد مخدر ، رابينسون پسر را در اواخر عمر خود به يك جنگ افروز ضد مواد مخدر مشتاق تبديل كرد.

رابينسون ديري نپاييد كه پسرش زنده مانده است. عوارض ناشي از بيماري هاي قلبي و ديابت ، رابينسون را ضعيف كرد و او را در سنين ميانسالي تقريبا نابينا كرد. در 24 اكتبر 1972 ، رابينسون در اثر حمله قلبي در خانه خود در جاده 95 آبشار در شمال استمفورد ، كنتيكت ، درگذشت. او 53 ساله بود. مراسم تشييع جنازه رابينسون در 27 اكتبر 1972 ، در كليساي ريور سايد منهتن عليا در ارتفاعات مورنسينگ ، 2500 عزادار را به خود جلب كرد. بسياري از هم تيمي هاي سابق وي و ديگر بازيكنان بيس بال معروف به عنوان طلسم كننده خدمت مي كردند و روحاني جسي جكسون مداحي را انجام داد. 

دهها هزار نفر در مسير موكب بعدي به محل جاسوسي رابينسون در قبرستان Cypress Hills در بروكلين ، نيويورك صف كشيدند ، جايي كه وي در كنار پسرش جكي و مادر شوهرش زلي ايسوم به خاك سپرده شد. 25 سال پس از مرگ رابينسون ، پارك وي اينتربورو به ياد او به پارك وي جكي رابينسون تغيير نام داد. اين پاركينگ قبرستان را در نزديكي گورستان رابينسون دو نيم مي كند.

پس از مرگ رابينسون ، بيوه وي بنياد جكي رابينسون را تأسيس كرد و وي تا سال 2020 افسر باقي ماند. [264] وي در 15 آوريل 2008 اعلام كرد كه بنياد در سال 2010 موزه اي اختصاص داده شده به جكي را در منهتن سفلي افتتاح خواهد كرد. دختر رابينسون ، شارون ، ماما ، مربي ، مدير برنامه هاي آموزشي MLB و نويسنده دو كتاب در مورد پدرش شد. پسر كوچك وي ، ديويد ، كه ده فرزند دارد ، يك قهوه ساز و فعال اجتماعي در تانزانيا است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.