دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

كنفرانس فوتبال تمام آمريكا: 1946–1949

۲۴ بازديد

شرط بندي انفجار

يك سال پس از جنگ جهاني دوم ، ليگ فوتبال حرفه اي ديگري شكل گرفت - كنفرانس فوتبال تمام آمريكايي (AAFC). اين بازيكن بهترين بازيكنان فوتبال كشور را به خود جلب كرد و NFL را با چالش جدي روبرو كرد. مانند AFL قبل از جنگ ، از يك برنامه دور رفت و برگشت مضاعف استفاده مي كرد. ليگ با حق راي دادن تحت مالكيت و مربيگري پل براون قرار گرفت: كليولند براونز ، تيمي كه هر سال از ليگ قهرمانان ليگ مي شد. بازيكنان Browns بازيكناني نظير ماريون موتلي ، مدافع خط حمله اوتو گراهام و بازيكن لوك گروزا را در اختيار داشت ، در حالي كه سانفرانسيسكو 49ers Elroy 'Crazylegs' Hirsch و Colt هاي بالتيمور را (كه مربوط به كلت هاي امروز ايندياناپوليس نيستند ، بازي مي كنند كه از سال 1953 در بالتيمور شروع به بازي كرد) ) YA Tittle خط حمله.

پاول براون نوآوري هاي زيادي در بازي درون و خارج از زمين انجام داد ، از جمله كادر مربيگري در طول سال ، الگوهاي پاس دقيق ، ماسك هاي صورت و استفاده از "گارد پيام رسان". او اولين مربي اي بود كه از فيلم مخالف فيلمبرداري كرد و آن فيلم هاي بازي را در محيط كلاس كه به او نسبت داده مي شد نيز خراب كرد. در حالي كه NFL هنوز تفكيك شده بود ، Browns از AAFC اولين تيم فوتبال حرفه اي مدرن بود كه بازيكنان سياه پوست را به خدمت گرفت.

اگرچه بسياري از تيم هاي آن از تيم هاي NFL پيشي گرفتند ، اما تا سال 1949 هزينه هاي AAFC بسيار زياد شده بود به طوري كه ليگ با "ادغام" با NFL موافقت كرد. اين بيشتر يك "بلع" AAFC بود ، فقط Browns ، 49ers و Colts در ليگ تاسيس پذيرفته شدند ، حتي اگر صورتحساب بوفالو جمعيت خوبي را به خود جلب كرد و از شهروندان براي تهيه حق راي دادن بودجه جمع آوري كرد. بازيكناني كه در صورتحساب و ساير تيم هاي AAFC "ادغام نشده اند" در ميان تيم هاي NFL توزيع شدند. موتلي ، گراهام ، گروزا ، هيرش و تيتل پس از "ادغام" در NFL بازي كردند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.